پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

شاهزاده کوچولوم یه چوجو لو سرما خورده

1392/5/13 15:28
748 بازدید
اشتراک گذاری

پرهامم دیشب تب داشت.درد و بلات به جونم پرهامم.همه زندگیموبدم  من اما یه لحظه عذاب کشیدنتو نبینم پسرک صبور و مهربونم .......امروز بردیمش پیش یه دکتر فوق تخصص نوزادان و پرهامم رو معاینه کرد.اما اصلا وقت نذاشت به سوالام درست جواب بده ..................اپزشکی با سابقه چهل ساله........niniweblog.comامون از دستای پزشکامون که متاسفانه و صد البته هزار متاسفانه که  اکثرا فقط وجه مالی براشون مهمه و برای بیمار و پرستار بیمار وقت حتی پاسخ گویی به سوالاتشوت رو ندارن.....niniweblog.comبگذربببببببببببببببببم........................

ان شاالله که همیشه همه نی نی ها تو اغوش پدر و مادر و همیشه سالم و سرحال باشند.......

پرهام من هم همیششششششششششششششششه تنش سالم باشه و روز به روز شاهد شکوفاییش باشم مهرببببببببببونموووووو.......

                   قلبمامان به فدات بشه پرهامم...........قلب

از مطب که امدیم بیرون رفتیم برای پرهام ناناسم خرید کردیم.یه استخر بادی واسش خریدیم و با یه دست لباس.مبارکت باشه

کوچولو ی دوست داشتنی من..............

دوست داشتنی ترین پررررررررررررررررررررررهام عالمی تو قلب قلب قلبقلب    عززززززززززززززززززیززززززززززززززززززززمماچ

 

 

ممممم من ره به خلوت عشق هرگز نبرده بودم

      پیدا نمیشدی تو ششششششششششاید که مرده بودم............                         پیدانمیشدی تو ششششاید که مرده بودم.......................

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

.:حِلما:.
23 تیر 92 23:16
سلام پرهام خوشگله..
عزیز دلـــم!خدا بد نده!ایشالا زود خوب شی..
چه پزشکای بیمسئولیتی واقعا..
"پیدا نمیشدی؛شاید که مرده بودم"،به نظرم این حرفو هیچوقت نسبت به کسی نزدی!یه حس کاملا منحصر به فرد مادرانه!
اینطور نیست؟!


بله حلما جونم واقعا ممنون که احساساتمو درک کردی عزیز دلم
متین من
24 تیر 92 1:46
بلا به دور عزیزم آخی چرا تب کردی ایشالا زود خوب بشی ناراحت شدم

امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشی

حدیث جان واقعا بعضی دکترا دیگه زورشون میگیره ج سوال بدن منم کاملا باهات موافقم فقط پول واسشون مهمه متاسفانه

پرهام ببوس




سلام مامانی متین جونی .خوبه پرهام ممنون از احوالپرسیتون... دکترو و جراحارو خود ما ها با پرداخت انواع زیر میزی پرروشون کردیم طوری که پولای روی میز به چشمشون نمیاد.متین جونمو ببوس مامانی


پرهام ومامانش
24 تیر 92 15:55
پسملیتون نگاه خیلی خوشگلی داره همیشه سلامت اشه وخدا حفظش کنه
ممننننننننننننون خاله جونی شما لطف داری پرهام جونی رو ببوس
سارا مامان آرتین
25 تیر 92 15:06
خدا نکنه عزیزممممممممممم زود زود خوب شو باشههههههههه


ممننننننننون خاله ججججججونی ارتبن جونمو ببوس