پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

وروجک هشت ماهم به روایت تصویر

1392/8/13 18:19
960 بازدید
اشتراک گذاری

سلاام خوشگلم..........تاج سرم قند عسل........ناناز پسر جیگر پسر......قلب                         

 وروجکم از شیرین کاری هات و اتفاقات هفته ای که گذشت عکس گرفتم برات میذارم بعدها که بزرک شدی خودت ببینی چه عسسسسسسسسلی بودی عروسک مامان .....

                                               

 

 

                                         

  بقیه عکسها در ادامه مطلب بفرماییید لطفا..........

 

  

پرهام خوشگلم بیسکوییت خوردنت خیلی بامزست....ماچ 

                                         

                      مامانی زیاد گذاشتم گلوم درد گرفت......گریه                                                                                                                                                                  

وقتی مامان نماز میخونه ممیییای و با بازیگوشی و خوردن مهر حواس مامان وپرت میکنی مژه                                                                                                         

 

تو خونه چهار دست و پا راه میری و از همه جا میگیری و میخوای که بلند شی

این گلدونه یک بار افتاده روت ازش میترسی و هر وقت از کنارش رد میشی با دقت نگاهش میکنی.......عزززززززیز دلم باهوش پسملمقلب

بغل بابا علیتو خییییییییییلی دوست داری و همیشه دوست داری بغلش باشی

  

 

پنجشنبه 25مهر با خاله الهه نا رفتیم پارک

شما زیادم حوصله نداشتی و سردت بودت

اینم عکس شما و خاله الهه و ارمانقلب 

بابایی برات از پارک توپ خرید اومدیم خونه هم دوست داشتی بازی کنی و هم کلافه خواب بودی عروووووووووووسک مامانمژه

 

بعد که کمی اروم شدی بابابایی نشستی پای لپ تاپ

 

اخه قربونت بشم مگه شما متوجه مطالب روی سیستم میشی که اینطور بادقت نگا نگا میکنی مژه

دستاتو چقد قشنگ گذاشتی روی میز نننننننننننننننننننننننننننهقلب

 

 جمعه صبح میخواستیم بریم خونه مامانی نا..........

 

شما خواب ببودی و من دلم نمیومد بیدارت کنم و امادت کنم منتظر بودم تا بیدارشی .....بغل 

 

بعد که بیدار شدی و فرنیتو خوردی و اماده شدی شیطونیت گرفته بود..........

 

قربونت بشم که هرر چی رو زمین میبینی حتی اون ریز ریزاااااااااارو هم میخوای برداری

 

 به کنترل هم که همچنان علاقه مندی.....قلب

 

وروجکم بشین کجاااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟

 

 

بعدش رفتیم خونه بابایی نا و تا اخر شب اونجابودیم

 

اامون از وروجک بازی های پرهام وپسرخاله هاش........اوه

پرهام و بابایی مهربوووووووووووووووووووووون

 

امروزم حسسسسسابی با پسملم توپ بازی کردیم.......

 

قربونت بشم که خودتو توی ایینه بوفه میبینی میخندی عررررررررررررررروسک مامان

 

هر وقت جارو برقی رو میاریم محو تماشاش مییشی و بادقت نگاه میکنی.....

 

باسیمش هم حسابی مشغول میشی و هر جارو برقی بره شماهم دنباله سیمش میری

 

 

اوووووه چه پست طولانی ای شد پرهام........قلب                                  فردا عروسکم پسر خوب مامان اروم باشه کارخوب بکنه مامان حدیث هم به کاراش برسه که پس فردا باید برم مدرسه........قلب                        خیلی دوستت دارم مامانی...................قد تموم عالللللللمبغل                  قشنگترین ثانیه هام با پرهام و بابا علی ه

        پی نوشت:پرهام شاهزاده زیبا روی ما تا این لحظه ، 8 ماه و 13 روز و 16 ساعت و 52 دقیقه و 11 ثانیه سن دارد :.

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان بردیا شیطون
28 مهر 92 16:16
ای جانم.................. چه بزرگ شدی ماشالا...... ماشالا................
مامان بردیا شیطون
29 مهر 92 11:40
تقدیم به قشنگ ترین فرشته زمینی... ________________________________█████_____█████ ______________________________███____██_██_____███ _____________________________██________██__________██ ____________________________██__________█____________██ ________██████____________██________________________██ _____███████████________██________________________██ ____█████████████_______██_______________________██ ___███████████████______██______________________██ ___████████████████______██___________________██ ___████████████████_______██_________________██ ____███████████████_______███_______________██ _______███████████_______██__██_____________██ ___________███████______████___██__________██ ____██████__██████████████_____██_____██ __██████████████████████________██__██ _████████████████████_____________████ ██_█████_████████████_______________█ █__█_██__████████████ _____█__████████████ _______█████████████ _______██████████████ _______███████████████ ________███████████████ _______███████__████████ ______███████_____███████ ____█████████________██████
مامان محمدصالح جون
3 آبان 92 14:26
ماشاا... به این وروجک
هنوز کجا شو دیدی،کم کم وروجک بازی و خوشمزگیشون بیشتر میشه و دوست داشتنی تر میشن
این پسمل گل ما(پرهام جون) خیلی خوشمزست
دلت میخواد بخوریش
ایشاا... همیشه همینطور سر حال و خوشمزه باشه


ممنون دوست خوبم از حضور سبزتون .....خیلی خیلی لطف داری شما....ممنون از نظرای گرمتون
نازنین
5 آبان 92 0:34
آخی...
چه گل پسری شده پرهام جووووووونم...
هزارتا بوووووس واسه پرهام کوچولوی دوست داشتنی...



ممننننننننننننننننننننننننننون نازنین جونی......لطف داری شما....نازنین جون هرچی تلاش میکنم وبتون باز نمیشششششششه...........
مامان ایلیا
5 آبان 92 12:46
وااای خدا هزار ماشالله چقدر بزرگ و شیرین شده گل پسرت مامانی.
عکساشم خیلی ناز شده



ممنون دوست خوبم.....نظر لطف شماست .....حسن نظرتونه ممنون
مامان مانلی
5 آبان 92 16:05
مامانی درسا
7 آبان 92 7:36
عزیزمی پرهامی واقعا" که مثل عروسک خوردنی هستی و خوشگل هزار ماشاالله مامانش فک کنم مثل درسا .... پرهامی هم زود را] بره چون درسا هم توی همین سن بودکه میایستاد بعد ده ماهگی راه رفت .... همیشه خوش و سلامت باشین عکسات خیلی خیلی خوشگل بود پسرم ...... راستی تم تولد درسایی کفشدوزک بود فک کنم دخترونه و پسرونه نداره ..... واسه پسرا هم میشه گرفت دوستتون دارم


ممنوووووووووووووووووون مامانی درسا......خیییییلی دوستون دارم.......خیلی..
شیما مامان شاهین کوچولو
7 آبان 92 22:37
ای جووووونم چه پسمل باهوشی شیطونیهاتو عشقه



ممننون خاله جون
مامان بردیا شیطون
11 آبان 92 7:42
آرزویم برایت این است :
در میان مردمی که می دوند برای زنده بودن، آرام قدم برداری برای زندگی کردن...




ممنون
سودابه
12 آبان 92 10:04
سلام .دلم پوسید بس که کنج خونه وبم کز کردم و منتظر حضور دخملیام شدم تا خبری از نی نی هاشون بدن بهم.این شد که گیوه ام رو ورکشیدم و چادر و چاقچور کردم تا یکی یکی به همتون سر بزنم ببینم سلامت هستین الحمدالله؟میدونین قراره برم پام رو جراحی کنم گفتم قبلش یه دیداری تازه کرده باشم و حلال واری بطلبم.خوب خدارو شکر که شما سرتون گرمه وسلامتین.زنده باشین


سلام ممنونه مامانی محمد متین.....راستش من نمیتونم من وبتون رو باز کنم نمیدونم مشکل چیه....
مریم مامان ارمیا
16 آبان 92 3:14
من که از دیدن عکسات کیف کردم ،ایشالله خودتم بعدنا کلی حالشو میبری



ممنون خاله جونم .....لطف داری شما
Matine
23 آبان 92 14:24
vaaaaaaaaaaaaaaaaay kho0da mashala cheqad bozorg shodiiiii kho0shgeeeellll asheeeeeqeeetaaam nanaz ممنوووووووووووووووون متییینه جووووووونم.........کجایی؟چرا خطت خاموشه؟؟؟؟؟؟شماره منم عوض شده جیگرم.....دلم برات تنگ شده نازی