پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

سفر به مشهد مقدس.....

1392/5/13 15:27
625 بازدید
اشتراک گذاری

شاهزاده کوچولوی مشرف شد به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) وقتی فقط 4 ماه و 8 روز سن داره.

دراین سفر بابا علی و مامان حدیث و پرهام نانازی و مامان جون باباجونه پرهام همسفرهم بودیم.

حرم با شکوه اقا که همیشه همون حس و حال منحصربه فرد رو واسه هر ادم عاشقی داره اما اینبار با پرهام برای من حال دیگه ای داشت.وقتی با پرهامم تووی آغوشم روبروی ضریح وایسادیم و زیارت نامه خوندیم احساس میکردم دنیا تو دستامه .اون حس تاره و نسیم خوشبو و اون حال و هوای اقاقی هاااااااااا تو دلم احساساتی بود که درکنار ضریح مطهر اقا و البته با وجود پرهامم داششتم.

اقا امام رضا خودش حافظ و نگهدارت باشه دردونم نازدونم یکی یکه دووووووووووووووونم..........دوستتتت دارمممممممممممم....................................

عکس پرهام صبح ساعت 5 قبل از سوار شدن به ماشین 22 خرداد 92

پرهام در ماشین.......

 

پرهام در هتل.....

 

 

پرهام در شبستان دارالحجه حرم مطهرر امام رضا (ع)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مصطفی فراهانی
30 خرداد 92 13:45
پرهام جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون دوست دارح جیگر طلااااااااااااااااا....


سارا مامان آرتین
4 تیر 92 15:45
سلام دوست گلم


زیارت قبول


آرتین توی مسابقه نی نی شیکمو شرکت کرده لطفا بهش رای بدید.. ممنون





کد 113 رو به شماره 20008080200 پیامک کنید














.:حِلما:.
5 تیر 92 17:22
عزیـــــــــــــــــز دلم!این پرهام جون ما مشهدی شده!زیارتش و زیارتتون قبول آجی جون ایشالا بزودی زود مشرف بشید به مکه،کربلا...
.:حِلما:.
6 تیر 92 15:08
عکس جدید از خوشگل ما بذارید دیگـــــــــــــه! دلم براش تنگ شده
زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 2:06
سلام عزیزم
لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم
بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم
یه دنیا سپاس

با سلام .به وبلاگ ایلیا نانازی سرزدم.خداحفظش کنه خیلی نازه.با اجازه لینگتون کردم.رای هم به روی چشم........ایلیا نانازی رو ببوسسسسسید.
عمه حدیث خوشگله
8 تیر 92 14:54
سلااااااااااام ، ممنونم که به ما سرزدید و خیلی خیلی ممنونم که ما رو جز دوستای خودتون دونستین منم شما رو لینک میکنم پرهام جونم به جمع دوستای حدیث خوشگله خوش اومدی
عمه حدیث خوشگله
8 تیر 92 14:57
زیارتت قبول گل پسر راستی : حدیث جونی تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده و به رای شما نیاز داره لطفا کد206 رو به شماره پیامکی زیر ارسال کنید: 20008080200 یه دنیا ممنونم
مامان آرینا مو فرفری
9 تیر 92 1:47
شاهزاده کوچولو زیارت قبول.
وای که چقدر دلم هوای مشهد و زیارت کرد.خوش به سعادتتون.


ان شاالله به زودی مشرف بشید خاله جونم.ممنون