پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

نه روز تا تولد یک سالگی پرهام

1392/11/20 20:12
571 بازدید
اشتراک گذاری

عزززززززززیز دلم جیگرکم امید مامان نفس مامان عشق مامان سلاااااااااااااااااااااام .......

خوشگلم شمارش معکوس برای تولد یک سالگی ت شروع شده و من از حالا روزا رو هر روز میشمارم تا اون روز با شکوه برسه.......

دورت بگردم من ........هیجان این روزام مثل هیجان روزایی که پارسال این موقع داشتم ......

در حال تدراک برای جشن تولدت هستم و حسابی سرم شلوغه پسرمامان......

امروز م من و بابا علی و خاله الهه و ارمان رفتیم اتلیه عکسای یک سالگیت گرفتیم ........

ان شاالله که از موفقیت های روز افزون اینده ......از به اوج رسیدنات.........از دوممممممممممماد شدنت عکس بگیریم و جشن بگیریم......فدات بشم  من.......

 

وایییییییی پرهام دلم برای روززای نوزاد بودنت تنگ میشه

مثل موقعی که تو این عکسه بودی ......

فدات بشم من.....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رضا صمدی
5 بهمن 92 18:39
با تشکر از وبلاگ خوبتون میتونم ازتون خواهش کنم لینک سایت شرکتمون که در مورد وسایل بازی کودکان هست رو به سایتتون اضافه کنین. دنیای سازه های بادی
مامان بردیا شیطون
13 بهمن 92 13:23
یکسالگیت مبارک عسلم...... الان که دارم این رو مینویسم 1سال و 2ساعت و28دقیقه س..... ایشالا همیشه خوب و سالم باشی ممنوووون گلم سلامتت باشی