پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

.....روز باشکوه تولد تو......

1392/11/20 20:12
731 بازدید
اشتراک گذاری

 

دنیا تبسم کرده است امروز با یادت

امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست

چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست

تولدت مبارک

با سلام......

 

niniweblog.com

سلام به پسر شیرین تر از عسل خودم ........

 امروز 14 بهمنه 92ست و پرهام من یک ساله شد.......

بار خدایا هزارهزارهزاران بار در لحظه تورا سپاس که زیباترین هدیه وجودرا به من بخشیدی....

باورم نمیشه اما به راستی و حقیقتا پرهام من یک ساله شد......

یک ساله که صبح که ازخواب بلند میشم اولین چیزی که توجهم رو معطوف میکنه چهره پاک و معصومه پسرکی که اروم کنارم خوابیده......

یک ساله که شبا با حتی یک تنفس بلند تو از خواب میپرم و در اغوشت میگیرم .......

یک ساله که با هم و برای هم و در کنار مایی.....

یک ساله که عرووسکی به نام پرهام شده چراغ خونمون و گرمی اشیونمون.....

یک سال گذشت.......

یک سال پر از شادی و خنده ها ی کودکانه پسرکم در کنار ما.......

یک سال پر از لذت ها و شادی های وصف نشدنی.....

وقتی اولین با برام خندیدی حس میکردم دنیا تو دستامه.....

وقتی اولین بار نشستی .......

اولین باری که توی دهن کوچیک و نازت مرواریدی ریشه زد.........

اولین باری که مستقل بودن رو تجربه کردی و چهار دست و پاراه رفتی......

اولین باری که ایسسسسسستادی......ا

ولین باری که راه افتادی.......

وی تموم این احوالات حس و شعف من از درون تکرار نشدنی بوده پرهام....

یه روزایی توی این یک ساله تو تب داشتی و مامان تا خود صبح برات دعای نور میخوند با اشک چشم.....

یه روزایی کلافه بودی و من از همه کس و همه جا بیزار تا.........

تا تو اروم نمیشدی منم اروم نمیگرفتم.....

باورم نمیشه گل قشنگم 

ماه مهربونم.....

ارام جان اما...........تو یک ساله شدی......

niniweblog.com

پرهام در روز بدو ورودش به خونه خودش 

پرهام قشنگم تو این عکس ده روزشه و و تو روشنایی ی به سختی چشای نازش رو باز میکرد......

عروسکم وقتی نوزاد بود چشمای نازش ابی بود......

 

 

 .: پرهام شاهزاده زیبا روی ما تا این لحظه ، 1 سال و 0 روز و 9 ساعت و 19 دقیقه و 32 ثانیه سن دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

parham ,mamanesh
15 بهمن 92 14:22
tavalodetttttttttttttttt mobarak ممننون خانمی خیلی لطف داری شما
عمه حدیث خوشگله
15 بهمن 92 18:35
تولـــــــــــــد تولــــد تولــــدت مبااااااااااااارک پرهام جونم ان شاالله همیشه سالم و خوشحال و سرحال باشی عسلم منتظرعکس های تولد هستیم. ممنون خانمی.....لطف داری شما.....به زودی عکسهای تولد رو اپ میکنم
فریبا مامان سنا
16 بهمن 92 15:00
سلام حدیث جان تولد پرهامی مبارک باشه ان شاء ا... تولد 120 سالگی ببوسش و به همه سلام برسون
مامان بردیا شیطون
17 بهمن 92 23:56
تولدت مبارک عسلم از همون اول ناناز بودی
امیر مهدی سفلایی
18 بهمن 92 15:46
سلام پرهام جونم تولدت مبارک این گلم تقدیم به شما دوست من