پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

تقدیم به تو......

1392/5/13 15:22
676 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام عزیزم گل قشنگ مامان دردونه مامان یکی یک دونه مامان الان که این چند سطر رو برات مینویسم ساعت از نیمه گذشته و شاهزاده کوچوولوی مامان غرقه خوابه.یه حرف های مادرانه ای بود و خواستم برات بنویسم عروسکم.یه وقتایی هست که تو بی قراری نه گرسنته نه خوابت میاد نه جات کثیفه اما تا بغلت میکنم و صورتم روبه صورتت میچسبونم آروم میشی.عاشق اون لحظه هام پرهاممم.وقتی از همه جا و همه کس گریزونی و دلت فقط آغوش مامانو میخواد.اون لحظه هاست که دوست دارم زمان بایسته دوست دارم همه هستیم رو فدات کنم راستش پسرک آسمونی من  نمیدونم چرا احساس میکنم تو باهممه فرق میکنی این تویی که داری منو پرورش میدی پرهام قشنگکم گل خوشگلم تو به من قدرت میدی تو به من صبرمیدی تو به من زندگی بخشیدی تو منو گرمم میکمی وقتی از همه جاسردم توبالهای منو میبندی وقتایی بال هام شکستش تو ....تو.....تو............راستش....حالا که همشوگفتم بذار تابگم که بهت نیاز دارم

شاهزده رویاهای من .......مثل ماهی به اب ............مثل هوا برای نفس کشیدن....................نو هوای منی نفس منی 

تا دنیا دنیاسسسسسسسسسسسسسسسسسست دوسسسسسسسسسسسسستت دارم 

عاشقتم عشق یعننی تو .تو یعنی عشق 

niniweblog.com

برام هیچ جسسسسسسسسسسسسسسسی شبیه تو نیستتتت................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا مامان آرتین
20 خرداد 92 12:11
ماشالا به این گل پسر ناز و دوست داشتنییییییییییییییییییییییییییییییی ممنون که بهمون سر زدید با اجازه لینکتون کردمممممممممم


خواهششششششششششش دارم دوست عزیز.از طرف من گل پسرتو مااااااااااچ اب دار بکن که ماشالا ماشالا خیلی خواستنننننننیه .[قلب