پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

ماه تمام من پرهام

1392/6/15 0:30
663 بازدید
اشتراک گذاری

تمام این دنیا در یک دستموووووووووووووووتو دردستان دیگرم

اگر دست دیگرم را بخواهند شاید اما دستی که تودران هستی هرگز

 

روزهایی درزندگیم ارزوهای بیشماری داشتم پرهامم......وقتی طپش های قلبت را در درونم حس کردم تمام ارزوهایم به سمت تو شد و برای تو وووووووووووووووووووووووووو حالا که در اغوشم هستی میفهمم که تو خود خود ارزوی من هستی.....به خدایم گفته ام که خدایا دیگر هیچ.....همین که پرهامم روو دارم برایم اوج ارزوست.......امید و ارزوی من دوستت دارم..........

این قلب منه که برای تو میتپه پررررررررهامم

پرهام شاهزاده زیبا روی ما تا این لحظه ، 6 ماه و 20 روز و 8 ساعت و 11 دقیقه و 11 ثانیه سن دارد :.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

.:حِلما:.
2 شهریور 92 23:37
مادر بودن یه حس فوق العادست.
واقعا یه حسیه که به صراحت میشه گفت مردها ازش محرومن و هیچ وقت بهش دست پیدا نمیکنن.
منم هنوز دست پیدا نکردم،ولی این حس برازنده ی وجود شماست!
کاش من و پرهام و دیگر فرزندان،قدر محبت مادرمون رو بدونیم


ممنون از نظرای زیبات حلما جونم......اقایون نوع محبتشون فرق میکنه.....اونا بیشتر محبت رو توی حمایت کردن و پشتیبان بودن میدونن.....انشاالله که هممون اولاد خوبی برای پدرر مادرامون باشیم.....من پرهامم رو به چشم یک امانت الهی میبینم و به همین چشم براش مادری میکنموو ازش انتظاری ندارم.....اون برای من نیست بنده خداست و تو دستای من و به واسطه من داره پرورش پیدا میکنه.....مسئولیت پدر مادری خطیر و مهمه حلما جونم....انشاالله شما هم با این حس ناب مادری اشنا میشی عززززززززززززززززیز دلم
مریم مامان ارمیا
2 شهریور 92 23:58
ایشالله که همیشه سالم باشی پرهام عسلی



همینطور ارمیا و همه نی نی ها مریم جون ان شاالله سالم باشن
مامان بردیا شیطون
3 شهریور 92 18:49
متولد و بزرگ شده کرجم مامان اینا اونجان اما من ساکن غرب تهرانم

خواهرم واسه چکاپ پسرش (قد و وزن)میرفت شاهرخی

به هر حال از دوستی با شما خیلی خیلی خوشحالم







پس که اینطور....همینطور من دوست عزیزم......از دوستی شما بسیار زیاد خوشحالم و ارزوی موفقیت برای شما و خانوادت و صد البته بردیا جون دارم
سعیده مامان آرتین
4 شهریور 92 14:36
خصوصی داری
مامان پانیذ کوچولو
5 شهریور 92 14:54
عزیزم به ما سر بزن...ما آپیم
مامان پندار
6 شهریور 92 14:45
امیدوارم پرهام جون همیشه زیر سایه مامان و بابای گلش سالم و موفق باشه
پرهام ومامانش
8 شهریور 92 23:02