پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

شاهزاده هشت ماهه من

1392/7/24 17:48
916 بازدید
اشتراک گذاری

پسرقشنگم گل خوشبوی مامان سلام..............قلبقلبقلبقلب                                 الان که این مطالب مرو برات مینویسم شما هشت ماه و شش روزت و من از روز هفت ماهگیت تا الان یعنی دقیقا یک ماه و شش روز برات مطلب ننوشتمخجالت                                                                                                                                                           

بقیه در ادامه مطلب........

 

                                                                                                                            

 

علت ؟؟؟؟؟متفکر                                                                                                        اتفاقای اصلی رو بذار برات بگم عشقمقلب                                                          اولا که شما دقیقا همون دوروز بعد هفت ماهگیت شدیدا تب کردی و مریض شدیناراحتاین هم عکس حال اون روزات که الههی بمممممممممممممممیرم

حال اون روزای من و بابا علی رو نپرس که داشتیم هردوو سکته میکردیماسترسسه روز تب داشتی و هر چی دکتر میبردیمت خوب نمیشدی....قهر

پیش شش هفت متخصص بردیمت....تا اینکه اخر سر پیش دکتر سید مهدی مصطفوی متخصص اطفال بردیم تا خوب شدی.......بغل

الهی که هیچ وقت مریض نشی مادر .............حاضرم همه زندگیمو بدم ولی یه لحظه مریضیتو نبینم .......بغل

 

چند روز که مریض بودی هم خودت اب شدی الهی که من فدات شم هم من و بابا علی کلی ناراحت شدیم......ناراحت

برن اون روزا دیگه هم بر نگردن الهی که هیچ وقت مریض نشی عششششششششق خودم............مژه

اینا که گفتم شد خاطره ی بد وبدو بددددد 14 شهریور تا 20 شهریور نگران               

   از بیست م به بعد من به همکاری باباعلی شروع کردم به جمع کردن خونه و یه جورایی خونه تکوونی اخر تابستونی کردم.....لبخند

بابا علی دستش درد نکنه کل دیوارارو برام بخارشو کرد و همه پنجره ها رو هم خاک گیری کردو تمیز کرد......    لبخند

  اینم شد از خاطره 20 تا 27 شهریور    

 

و اما ...........  از اونجایی که مرخصی زایمان مامان تموم شد و باید از مهر میرفتم سرکارم مدرسه و کار تعلیم و تربیت و تدریسم با دانش اموزان رو شروع میکردم روزای اخر شهریور هم مشغول خرید کردن و اینا بودم چشمک   

  از یک مهر هم که دارم میرم مدرسه و شما  میمونی پیش مامان جون (مامان بابا علی)......از خود راضی

از مامان جونه مهربون خیلی خییلی خخخخخخخخخخخخخخیلی سپاسگزارم....پرهام مامان جون شمارو ازمن هم بهتر تر و خشک میکنه و خیلی خیلی مراقبته و برات وقت میذاره........ماچ

البته من ظهر که بشه خونه ام شنبه یک شنبه هم که کلاس ندارم اما ظهرها که میرسم خونه مامان جون  شما رو حموم کرده تر تمیز تغذیه شده تحویلم میده.......لبخند

یادت باشه بزرگ شدی هم خودت هم من زحمت های مامان جون رو جبران کنیم داداشی......  ماچ

   خلاصه این بود که این مدت برات فرصت نکردم مطلب بذارم ولی از این به بعد که رو قلتک افتادم برات همه کارای جدیدت رو عکس میگیرم و میذارم عشقم....           راستی جمعه 12 مهر دیدم که دندون جدید یعنی سومین دندون در اومده و به قولی جوونه زده.....سه تا دندون   بغلی هاش هم متورم شده....مبارکت باشه جیگرم........

  پسمل گلم که کاملا مسلط چهار دست و پا راه میره و راه افتاده تو خونه

اینجا این گلدونه رو انداختی بعدش از ترست نشسته بودی جلوشو همش بهش نگاه میکردیخنده

پسمله نازم که از همه ججججججا میگیره و میخواد بلند شه وروجججججججججکم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شیما مامان شاهین کوچولو
21 مهر 92 23:54
سلام عزیزم... پرهام جونم خوبه؟؟؟؟ ایشاله که دیکه هیچ وقت مریض نشه... مامانی دلمون واسش یه ذره شده بود خیلی وقته نیومدین عزیز دلم مروارید سومت هم مبارک باشه مامانی منتظر عکسهای جدید پرهام جون هستیم
مامان مانلی
22 مهر 92 13:14
خسته نباشی خانم معلم عکسا پسملمون بزار تا ببینیمش
مامان پانیذ کوچولو
23 مهر 92 13:49
وای پرهام جونی عین پانیذی مریض شد...الهی میدونم چی کشیدی...الهی دیگه مریضی نیاد سراغشون...درضمن 8ماهگی پرهام جونی مبارک
مامان پندار
27 مهر 92 2:36
عزیزم 8 ماهگیت مبارک خوشگلم..... الهی همیشه سالم باشی و مریض نشی خاله جون


ممنووووووووووون مامانییه عالمه بوس برای پندار خوشگلم
مامان بردیا شیطون
28 مهر 92 16:17
8ماهگیت مبارک عسل............
مامان بردیا شیطون
28 مهر 92 16:18
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا
مامان بردیا شیطون
28 مهر 92 16:20
ای جوووووووووووووووووونم الهی هیچ وقت مریض نشی..... دندونت هم مبارک