پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

نوروز 93

1393/1/24 1:41
704 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادر سلام پسر قشنگم

پسر نازم شاه پسرم گل پسملم امسال ایام نوروز و عید همراه من و پدرش بود ......

خدا رو هزاران بار در لحظه شکر که تو هستی.....پسر من ....پرهام من......به لطف و اراده خداوند سالم و باهوش توی اغوشه مامان و بابا داری رشد  میکشی و روز به روز بزرکتر میشی ماشالا ماشالا

خوب بریم سراغ عکسا ........

اینجا تهرانه .....ارامگاه شیخ صدوق

 

 

 فدات بشم من .....

پسندها (2)

نظرات (6)

Matine
26 فروردین 93 0:12
mashala aziiiiiiiiize delam mese hamishe naze aqaaaaaaaaa shode aqaaaaaaaaaaaaaaaa
مامان پانیذ
27 فروردین 93 17:29
سال نو مبارک...زیارت قبول گل پسرماشا الله بزرگ شدی
مامان بردیا شیطون
31 فروردین 93 19:51
من بدهکار توام ای مادر همه جانی که به من بخشیدی لحظاتی که برای امن من جنگیدی و بدهکار توام عمرت را روزهایی که ز من رنجیدی اشک ها دزدیدی، و به من خندیدی من بدهکار توام ای مادر!
مامان بردیا شیطون
31 فروردین 93 19:51
سال نو مباااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
مامانی درسا
12 خرداد 93 14:53
خوش بگذره همیشه بهتون عزیزم ..... گل پسری هزار ماشالله بزرگ شدی
مامان سودابه
22 خرداد 93 23:29
ای منتظران گنج نهان می اید ارامش جان عاشقان می آید بر بام سحر طلیعه داران ظهور گفتند که صاحب الزمان می آید میلاد امام زمان مبارک