پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

عکس های اتلیه یک سالگی پرهام

1392/12/14 15:15
2,012 بازدید
اشتراک گذاری

 

گل قشنگم سلام عروسک مامان.....خوبی جیگر طلام.......پرهام قشنگم مامانی اینقد این روزای اخر عید کار دارم و سرم شلوغه که اصلا وقت نمیکنم بیام وبت رو اپ کنم.....یک ماهه که عکس های اتلیت رو گرفتیم ولی من فرصت نکردم هنوز اپشون کنم......امروز که این مطلب رو مینویسم شما دقیقا 13 ماهت شده.....امروز 14 اسفنده.....

حالا بریم سراغ عکس های اتلیه ....

پسر گلم اون لحظه هم خوابش میومد و هم کلافه بود زیاد همکاری نکرد ولی خوب......

قربونت برم من که دیگه داری مردی میشیی واسه خودت عررررررروسکم...

 

پسندها (1)

نظرات (17)

مریم
14 اسفند 92 15:32
سلام ای جون الهی قربونش برم چه پسر بامزه ای داری الهی سالم و تندرست باشه به منم سر بزن خوشحال میشم
مامانی درسا
15 اسفند 92 2:05
ای جونمممممممممممممممممممممممممممم ببین این آقا خوشگله رو چقده شما تو دل برو شدی عزیزم .... هزار ماشاالله ....
شیما مامان شاهین کوچولو
17 اسفند 92 1:58
به به چ عکسای خوشگلی قربونش بشم با این که خسته بوده اما همیشه خوش خندست ایشاله عکسای اتلیه عروسیتو بگیری
فریبا مامان سنا
17 اسفند 92 8:42
سلام وای عزیزممممممممممممم خیلی عکساش قشنگه به خصوص عکس چهارمی از بالا رو خیلی دوست داشتم از طرف من یک عالمه روی ماه پرهامممممممممم رو ببوس
مامان محیا(ارام جانم)
22 اسفند 92 14:20
ای خداجونم.چ قدرنازی دردونه
مامان محیا(ارام جانم)
22 اسفند 92 14:21
عزیزم شمااین عکسارو از خود آتلیه گرفتین؟آخه من میخواستم از دخترم عکس بگیرم گفتم بگیره بریزه تو سی دی گفت نمیشه.قانون عکاساست
مریم (مامان ارمیا )
23 اسفند 92 2:20
جونه دلم چقدر عکسات قشنگ شده خاله جوون ایشالله 100 ساله بشی نفسم ممنون خانمی
کرمانشـاه گهواره تمـدن/میلاد
23 اسفند 92 20:58
سلام دوستان با دیدنیهای ایران بروزم.خوشحال میشم بهم سر بزنید بازدید از باغ گلها کرمانشـاه در نوروز93 رایگان است دیدنیهای کرمانشاه:1-طاق بستان وپارک کوهستان2-بیستون3-تکیه معاون الملک4-تکیه بیگلربیگی5-بازاربزرگ سنتی کرمانشاه6-سراب نیلوفر7-باغ پرندگان کرمانشاه8-باغ گلها کرمانشاه9-مسجدعمادوالدوله10-غارقوری قلعه کرمانشاه بزرگترین غارآبی آسیا11-معبد آناهیتاو..... مقدمتان به کرمانشـاه پایتخت گردشگری ایران گلباران
مامان بردیا شیطون
27 اسفند 92 13:45
به ب چه قشنگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ مبارک باشه عسیسم
مامان بردیا شیطون
27 اسفند 92 13:45
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این لحظه هاى پایانى سال عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان. پیشاپیش سال نو مبارک
مامانی درسا
9 فروردین 93 1:41
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . . نوروزت مبارک و بهارت گلباران دوست من
مامان پانیذ
11 فروردین 93 14:14
وای خیلی عکس ها قشنگ شده...خدا نگهش داره...پسرمون آقاست اگه دوست داشتی رمز عبور رو واسم بزار به ما هم سر بزن
helen
11 فروردین 93 17:25
مامانی مهربون به پست ثابتم ی نگاهی مندازی؟؟!!
مامان پارمیس
13 فروردین 93 2:31
وای چه عکسای خوشملی چه پسر نانازییییییییییی زنده باشی عزیز دلم
کرمانشـاه گهواره تمـدن/میلاد
16 فروردین 93 13:47
سلام دوستان با آماردقیق گردشگری در نوروز امسال درکرمانشـاه+تصاویر دیدنی از اماکن گردشگری وسفره هفتسین های زیبای کرمانشـاه در نوروز93 بروزم.خوشحال میشم بهم سر بزنید(((ادامه مطلب را فراموش نکنیدو برای باز شدن عکسها اندکی صبر کنید.ارزششو داره))). مجموعه های جهانی طاقبستان وبیستون درکرمانشـاه مقام اول را در جذب توریست وگردشگر در کل غرب ایران آوردند. مجموعه های تاریخی ودیدنی تکیه معاون الملک-تکیه بیگلربیگی-بازاربزرگ سنتی کرمانشـاه-سراب نیلوفر-باغ پرندگان کرمانشـاه-باغ گلها کرمانشـاه وغارقوری قلعه کرمانشـاه بزرگترین غارآبی آسیا مقامهای بعدی را آوردند
عمه حدیث خوشگله
16 فروردین 93 21:19
سلام خانمی، سال نوت مبااااااااااااااااااارک، ان شاالله در کنار پرهام جونی سال خوبی داشته باشی. عکس های آتلیه هم واقعا زیبا شدند
Matine
21 فروردین 93 0:36
jo0o0o0o0o0nam aro0sake nazam mashala harchi migzare naz taro mard tar mishe fadash shaaaaaaaaaaaam