پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

عروسک یازده ماهه من

1392/11/20 20:12
1,416 بازدید
اشتراک گذاری

پسمل خوشگله مامان عروسک خودم نازنازی خودم سلااااااااااااااااامقلب                                          خوشگله خودم یاززززززززززززده ماهه شد به لطف خدا قربونت برم که با هر رشد و پیشرفتت دل مامانت رو شاد میکنی....ماچ                                                                                                         

 این چند وقته پیشرفت هان خیلی بوده خوشگلم اما موفق به عکس گرفتن از همش نشدم.....  

میایستی..................تاتی تاتی میکنی.................میخوای حرف

بزنی و کلمات زیادی رو میگی...........دندون اسیا داری در

میاری.........دست دستی و نانای نای هم که از نه ماهگی میکنی.......

 

از تخت و مبل خودت دیگه میای پایین........تشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

خیلی خیللی هم باهوش و فرزی عروسکم ماشالا ماشالا هززززززززززززززززززززززززززززززززززززززار ماشششششششششالا.....  

بفرمایید ادامه مطلب....              

 

جونم برات بگه که ناگفته نمونه یه چند وقته برای دندنهای اسیا که داری در میاری یه کم بیقرار و بی حوصله هم شدی وروجکم.......خیلی هم گاز میگیری مادر به فدات......گریه

امروز ظهر روی تخت خودت خوابیده بود من و بابا هم توی پذیرایی بودیم یهویی دیدیم یکی در اتاق رو باز کرد و گفت هوووووووو.......تعجبقربونت بشم من از رو تخت خودت اومده بودی رو تخت ما و از تخت ما اومده بودی پایین و بدون کوچکترین صدایی در رو باز کرده بود.......ننه زررررررررررررررررررررررررنگمی تو.........از خود راضی

روز دوشنبه 9دی هم برای اولی بار تاتی تاتی کردی وقتی فقط 10 ماه و 25 روزت بود......عززززززززززیز دلم.....تشویقالبته ناگفته نمونه که مامان جون(مامان بابا علی) و عمه عاطفه هم خیلی کمکت کردن تاراه بیفتی کلی برات وقت گذاشتن و همش دستت رو گرفتن و اینور اونور بردن تا که راه بیفتی......قرررررررررررررررربونت بشمماچ

             بغل    تو بهترین هدیه خدا هستی نازززززززززززنازی من     بغل

 این کلاه رو مامان جون وقتی بابا علی وعمه کوچولو بودن بافته.......

اینجاهم شب یلدا امسال و تو باما بودی امسال......

خونه مامانی و پرهام با پسرخاله هاش......

انینا هم عکسای یازده ماهگیت......

اینم یه نمونه ساده از خرابکاری ........سیدی های بابا علی و دسته ایکس باکس......وای وای

بایه گاز هممه چیزهای بادی رو سوراخ میکنی...

 

این هم عکسی که از تاتی تاتی ت در دست بود.....

مادر به فدات شه.....

شمارش معکوس برای سالروز تولد پرهام من شروع شده..........

روز شماری میکنم......

فدات بشم من باورم نمیشه اصلا.........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آیهان
15 دی 92 20:37
11 ماهگیت مبارک قندعسل ممنون دوست عزیز
شیما مامان شاهین کوچولو
18 دی 92 11:30
عزیییییزم بالاخره راه افتادی آفرین پرهام زبر و زرنگ دیگه از این به بعد تو خونه طوفان میکنیییییییی قابل توجه مامی پرهاما بععععععععععععله خاله جون راه افتادم.........ممون .......پرهام گرمی خونمونه خاله جون.................
خاله شیما
18 دی 92 14:49
سلام مامان پرهام. یادتون رفته سایت پرهام جون رو برام بزارین.لطفا بزارین تا من هم شما رو لینک کنم. اگه میشه وبلاگ ما هم با اسم "خاطرات امیرکوچولو" لینک کنید.ممنون منتطرتون هستم. پرهام جون ببوس. ..... سلام.......چشم دوست عزیز.......خاله جون ادرس ما همینه که تشریف اوردین دیگه چشم میام میذارم
Matine
19 دی 92 1:17
azize delam mese hamishe nazo sheyton bodi mashalaaaaaaaaaaaaa khale fadash bsheeeeee ممنوووووووووون خاله جون.....خاله متینه پس چرا یه روز نمیای خونمون
مامان بردیا شیطون
26 دی 92 15:25
11ماهگیت مبارک افرین به این پسر زرنگ.... ماشالا چه عوض شدی خوشگلتر شدی عزیزم ممنون خاله جون...شما خیلی به مالطف دارین
مامان بردیا شیطون
27 دی 92 11:03
فدای این پسر خوشگل
عمه حدیث خوشگله
2 بهمن 92 18:57
11 دهمین ماهگردت مبااااااااااااااارک پرهام جونم، ماشاالله به این همه پیشرفت ، پیشاپیش تولدت هم مبارک گل پسری ممنوووووووون خاله جون
مریم سفلایی مامان امیر مهدی
12 بهمن 92 17:21
سلام به مامان با احساس پرهام کوچولو ایشااله خدا وروجکت رو حفظ کنه ، خیلی ناز و بامزست تولد پرهام عزیز را پشاپیش بهتون تبریک میگم و امیدوارم همیشه و همه جا زیر سایه پدر و مادر و در پناه خدا موفق و سر بلند باشه و باعث افتخارت بشه ممننننننون خانم سفلایی شما خیلی خیلی لطف دارین.....امیر مهدی عزیزم رو ببوسید