پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

پسر قشنگم نه ماهه شد

1392/11/20 20:13
2,130 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر قشنگم خوشگل مامان عرررررررررروسک مامان سسسسسسسسسسلام خوشگلمقلب

نه ماهگیت مبارک نازنازی مامان پسرمامانیه مامان حدیثمژه

این شمایی که خیلی به نشستم توی سبد علاقه داری الهی که من فدات شم قند عسلمماچ

 

 

 

 

برای دیدن بقیه عکسها بفرمایید ادامه مطلب....

از وزوجک بازی های ده دوازده روزت عکس گرفتم که برات میذارمشون قند عسسسسسلم.....

پرهام موهای بابا علی رو میکشه.....هه هه هه خخخخخخخچشمک

بابا علی دستاتو از پشت میگیره تا باهم دوست بشیدلبخند

شماهم جواب این محبت رو میدی عرررررررروسک مامان.....بغل

به شارزر موبایل همجنان علاقه مندی جیگرم......بغل

پرهام وروجکی که به همه جا سرک میکشه...........قلب

اینم از اون نگاهههههههههههههههااااااااااااااااااااااا......مژه

پای این میزه خیلی وای میستی عزززززززززززززززززیزم..

دوممممممممممممممممممماد بشی تو ننه......

پای ای بوفه هم سرک میکشی و اگه غافل بشممممممم............

ظرفای توشو بیرون میریزی...........

 

سر نمازام بس که شیطونی میکنی منم چادر نمازو سرت کردم.......

اینم پرهامه که به غیرت مردونش برخورده پسسسسسسسسسسسرماز خود راضی

کتاب مامانو پاره کردی.......

اینم مدرکش...........

ااینمم از بابا علی ت که تو اتاقت باهات بازی میکرد شمارو گذاشت بالای کمدت.....

رستوران جوان.....بس که شیطونی کردی کل کافه رو به هم ریختی.....اون پشت هم بابا علیت داره سالاد و ترشی میاره برامون

 

اینم عکس شما و سجاد (پسر دایی حسین دایی بابا علی)رفته بودیم خونشون مهمونی..

بازی.....

مامان بذار یه این مجله هاتو ببینم چیین...........

حیاط خونه و بابا علی و پرهام....

 

ه

 

 

بالا رفتن از اشپزخونه که خییییلی وقته بلدم.........

به ماشین لباسشویی ارادت خاصی دارم......

دو هفتس که یاد گرفتم از اشپزخونه پایین هم بیام

 

 

 عاشق لجظه هایی هستم که چاردست و پاراه میری و بعدش برمیگردی پشت سرت رو نگاه میکنی نانازی                                 

 

 قربون اون خنده های قشنگت برم من عرررررررررررررررررررررررررررروسکم

تو انگیزمی.....................

                                  تو بهونمی.................

                                                 تو گرمی خونمونی خوشگلم........

 

یه مو قع هایی به تلوزیون اینطور خیره میشی......

پیام بازرگانی ها رو دوست داری......

 

پیشی پیش خوشگلمه........پیشی پیشی عروسکمه

 

قربونت بشم که وقتی میخوام ازت عکس بگیرم میخوای دوربینوبگیری......

 

 

عاشق سبد سواری هستی نازنازززززززی

 

 

 

پرهام خوشگم شما اللان شش تا دندون داری............دندون سوم و چهارم و پنچم و ششم دراومدو من  موفق به عکس گرفتنش نشدم.................

دوست دارم دوست دارم دوست دارم.....................

 پرهام شاهزاده زیبا روی ما تا این لحظه ، 8 ماه و 29 روز و 10 ساعت و 10 دقیقه و 46 ثانیه سن دارد :.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

شیما مامان شاهین کوچولو
13 آبان 92 15:52
وای وای شیطون بلا حسابی آتیش میسوزونیااااااااا قربونت برم خاله که اینقدر تیزو فرزی



بله .....اخه از بس باهوشو زرنگه پسمله ما خاله جونی
مامانی درسا
14 آبان 92 7:48
عزیزمی یعنی هر وقت اومد عکساتو دیدم داری کارای فوق وروجکی میکنی مامانی خدا قوت ..... هزار ماشاالله خدا نگهدارت باشه گلم ...... عزیز دل یه وقت ناراحت نشی از دستم بخدا حدود 390 تا نظر داشتم از آخر اونایی که تاریخ هاشون عقب تر بود اومد م بالا حدود سی تایی دیگه هم مونده ..... تا رسیدم به شما کمی طول کشید الان دیگه سه تا نظرتو تایید کردم .... میبوسمت و میدونی که خیلی دوستتون دارم ..... نه ماهگیت هم مبارک گلی پسرم



ممنون دوستم......خنده های پرهام بزرگترین خدا قوته مامانی
مامان بردیا شیطون
14 آبان 92 19:56
ای جانم.....
قربونت برم چه شیرینی.....
عزیزم دندونات مبارک......
چادر چه بهت میاد شیطون....
بردیا هم عاشق چادر نماز منه....

بلا شدی ....

9ماهگیت مبارک


ممنون خاله جون.....بله روجک ما بلا و شیطونه .....بس که باهوشه قند عسلم...

هنگامه
15 آبان 92 20:29
ای جونمچه عروسکی این گل زندگیتونحدیث جون خدا دسته گلتونو حفظ کنه براتون
مریم مامان ارمیا
16 آبان 92 3:11
ای جووونم ،شیطونک خاله ..
عاشق اون عکسیم که محو پیام بازرگانی شدی



ممنوووووووووووووووووووووون
مامان.غزل
18 آبان 92 0:45
ان شاءالا...که حضرت علی اصغر حافظ و نگهدار همهء کوچوهای مهربون.پرهام جونم سالم سلامت باشه.



ممنون خاله جون از دعای قشنگتون.....کاش ادرس وبتون رو میذاشتید خاله
عمه حدیث خوشگله
18 آبان 92 12:11
به به 9 ماه شدنت مبارک پرهام جونی
دلم برات تنگ شده بود خاله
چه پست قشنگی بود.


ممنوووووووووووون خاله جون....ما هم دلمون برای حدیث خوشگله تنگ شده.....خاله جون دررو باز کن ما اومدیم
مامان بردیا شیطون
20 آبان 92 14:49
تو مرا می فهمی من تو را می خواهم و همین ساده ترین قصه یك انسان است تو مرا می خوانی من تورا ناب ترین شعر زمان می دانم و تو هم می دانی تا ابد در دل من می مانی.
alieh
23 آبان 92 1:44
دلم برای عروسک جوووووووووووووونممممممممم ی ذره شده ه ه ه ه ه ه .......... پرهام هم دلش برای شما یه ذره ششششششششششششششششششششششششششششششششششششششده..........
مامان مانلی
27 آبان 92 12:37
چقدر شما شیطون بلا شدی عزیزه خاله لپت را بکشم الهی
پرهام ومامانش
28 آبان 92 0:01
9 تا برای 9 ماه
حلما
30 آبان 92 18:59
سلااااااام به پرهان نانازی و مامان گلش.چطورید؟دلتنگتونم شرمنده کم سر میزنم.حالاحالاها کارم گیره سر موضوعاتی که خودت میدونی از راه دور بووووووووووووووووووس
مامان پانیذ
1 آذر 92 20:03
چه پسر ماهی/// ما شاا..///تا چند وقت دیگه باید همه چی تو خونتون رو جمع کنی تا وروجکت همه رو نابود نکنه...چه عکسای قشنگی...
شیما مامان شاهین کوچولو
4 آذر 92 22:37
مامانی آپ نمیکنی؟؟؟؟ خیلی دیر به دیر میایی؟؟؟؟ فکر دل ما هم باش آخههههههههههه...
مامان محمدصالح جون
12 آذر 92 16:55
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
مامان سینا
15 آذر 92 20:02
سلام ماشالا چه پسر نازی خدا حفظش کنه واستون خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید
مامان سینا
15 آذر 92 20:02
با افتخار لینکتون کردم
مامان سینا
16 آذر 92 13:47
http://sina89.niniweblog.com