پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

شاهزاده هفت ماهه ی من

1392/6/15 0:29
690 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم عزززززززززیز دلم ناناز خودم سلام گل خوشبوی مامانقلب

امروز ساعت ده و 55 دقیقه صبح شما هفت ماهت شد عروسکم

پرهام مامانی چقد رروزهای باتو بودن زود میگذرن قشنگم.....باورم نمیشه هفت ماه شبو روزام باتو بوده و همراه وهمنفس هر لحظه همدیگه بودیم پسرخوبم......از یه طرف احساس میکنم زود گذشته و از طرف دیگه انگاری سالهاست که تورو دارم ...... حتی تصور بی تو بودن برام مشکله پرهام....دوستت دارم گل خوشبوی مامان

این عکسها رو هم همین یک ساعت پیش ازت گرفتم عروسسسسسسسکم

اینجا از پشت مبل گرفتمت نا نیوفتی وروجک

اما شما بس که وروجکی و شیطون میخواستی با ترفندهای خاص خودت خودتو از دستها رها کنی و بندازی رو مبلمژه

وقتی که روی مبل نشستیم خودتو میکشونی به سمت عسلی ها و میخوای هر چی هست برداری و تستشون کنی وروووووووووووووووجک مامانبغل

وقتی هم که اجازه این کاررو بهت ندم قیافت و درهم میکشی و خوشت نمیادلبخند

 

جیگرم سینه خیز که یک ماهی هست که میری

اما یه جند روزی میشه که خودتو بلند میکنی و برای چهار دست و پا رفتن تمیرین میکنی عزیززززززززز دلمماچ

از چهار دست پا رفتن هم ظاهرا خیلی خوشت نمیاد و دوست داری بلند شی بایستی مژه

کنار مبل که باشی از مبل میگیری و بلند میشی اما امروز هر چی بهت گفتم اینکارو نکردی فقط مثل 

اقاها مامان رو نگاه میکردی عررررررررررررررررررررررررررررررروسکمقلبقلبقلب

برای چکاب هفت ماهگیت هم پس فردا که شنبه است میریم پسر قشنگم.....

خیلی دوست دارم تو عشق خووووووووووووووووووووووودمی

تو مال مال مال ممممممممممممممممممممممماااااااااااااااااااااااااااااال خودمی

مال خووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود خووووووووووووووووووووودمممممممممممممیماچماچخجالت

پرهام شاهزاده زیبا روی ما تا این لحظه ، 7 ماه و 0 روز و 8 ساعت و 8 دقیقه و 35 ثانیه سن دارد :.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شیما مامان شاهین کوچولو
18 شهریور 92 0:48
عزیزم تبریک میگم که پرهام جون چهار دست وپا حرکت میکنه ماشاله خیلی پسر اکتیویههههههه هم دندون دراورده هم حرکت میکنه افرین پرهام جون
عمه حدیث خوشگله
20 شهریور 92 1:03
تبریک میگم مامانی پرهام جونی ماشاالله به پیشرفت های آقا پرهام دلم براش تنگ شده بود
مامان مينا
11 مهر 92 13:58
افرين به تو كوچولو که زودی راه افتادی تبریک میگم



ممنون....یه عالمه بوس برای پرهام نازی