پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

پرهام و بابا علی و ماشین

1392/6/1 2:40
1,158 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسای بابا علی و پرهام و ماشینه که با هم توی حیاط مشغول میشن هراز گاهی

بابا علی  منو ول کن میخوام خودم رانندگی کنممتفکر

بابا علی منم دارم تو شستن ماشسن بهت کمک میکنمااااااااااا گفته باشم ..........هههه خخخخ

بابا علی مننو گذاشتی رو کاپوت حالا دیگه چه جوری اتیش بسوووووووزونم اخه.......

بابا علی اخه چرا منو بغل میکنی بابایییییییییییی .......بذار رانندگی بکنم بابا ججججججججججونم

بابا جونم بابا علی بخخخخخخخخدا من این تو راحتم شما به کارات برس بابا 

عکسای روز دوشنبه 28مرداد(پرهام 6 ماه و 15 روزه ی من)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بردیا شیطون
1 شهریور 92 16:41
افرین به پرهام جون که از همین الان داره توی شستن ماشین به بابایی کمک میکنه
افرین مرد کوچولو



مرسی خاله جونم ....یه عالمه بوس برای بردیا
.:حِلما:.
1 شهریور 92 22:26
بح بح...

آقای راننده جون

عکس نوشت آخریتون خیلی باحال بود.کلی خندیدم...




ممنون .....هه هه.....اخه همش دوست داشت توی ماشین باشه و با فرمون و باقی چیزا بازی کنه اما باباش همش بیرون میاوردش


.:حِلما:.
1 شهریور 92 22:58
خیلی دلم میخواست الان پیشم بود و دور از چشم شما و آقا علی یه گازش میگرفتم این ناز پسرو



قربونت بشم که اینقد با بچه ها مهربونی و همه بچه هارو نگه میداری
مامان پانیذ کوچولو
4 شهریور 92 14:19
چه ماشین به این گل پسرمون میاااااد..



نظر لطفته خاله جونم.....بوس بوس برای پانیذ کوچولو
پرهام ومامانش
8 شهریور 92 23:05