پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

چراغ خونم شش ماهه شد

1392/5/24 1:42
715 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام عروسک خوووووووودم گل خوشبوی مامان سلاملبخند

گل گلخونم چراغ خونم شش ماهه شششششششششششششد...هوراااااااااااااااااااااااااا   هورا

عزیز دلم پسر خوودم مهربونم باورم نمیشه دلبندم شش ماه صد و هشتاد روز چهار هزارو سیصد و بیست ساعت با تو گذشت پرهامم....ماچ

نه ماه که تو دلم بودی شش ماه هم تو اغوشم باورم نمیشه مامان یه جورایی احساس میکنم سالها و ماههاست که باتوام تو فقط شش ماهه که تو اغوشمی اما باور کن که من سالهاست که میشناسم پرهامم خیلی دوستت دارم پسر خودمی تو قربونت بشم قلبقلب

انگار سالهاست که من میشناسمت

شاید فروغ نگاه تو کز چشمه زلال دلت پا گرفته است با قلبم اشناست

شاید که اشنایی من وتو

از لحظه های پیشتر از هستی من است

ان لحظه که قطره نبودم به روی خاک

ان لحظه های پاک

حتما دران دیار دیده ام تورا

انجا که رنگ همه رنگ اب بود 

انجا که قلب همه چون حباب بود.....

 

 

 عکس های شش ماهگیت خوشگلم

پسر گلم گل خوشبوی مامان تو نیم ساله شدی و من چه خوشبختم باتو....حقا که لذتی توی این دنیا بالاتر از بزرگ گردن و پرورش دادن تو نیست......قلب

پرهامم اینو بدون که هیچ چیز هیچ چیز هیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییچ چیز مثل خنده های تو مثل ارامش تو مثل موفقیت های تو من و بابا رو خوشحال نمیکنه......همیشه بخند خوشگل مامان وبابا...گل مامان و باباقلبقلبقلب

اینروزها که برای دندون لثه ها میخاره و بیقراری بهت میگفتم پرهامه مامان صبوری کن تا این مرحله هم بگذره و سربلند و پیروز دندونات بزنه بیرون.....مامانی توی زندگیت مراحل زیادی رو باید پشت سر بذاری اما اگه تو هر مرحله اینو بدونی که صبورباشی و قوی از تلاش خودتم مضایقه نکنی و البته که توکل و امیدت بخدا باشه حتما حتما پیروز میشی........شما هنوز برای درک این حرفا خیلی کووچیکی مامان.......

جونم برات بگه که مامانی واکسن شش ماهگیتم زدی و راحت شدی .....لبخند

اصلا اذیتم نکردی پسمله گلم دیگه تا یک سالگی واکسن نداری مامان.....لبخند

دیروز که با بابا علی بردیم واکسنتو زدی مامان خیلی استرس کشید داداشی......ماچ

پیش متخصص هم بردیمت تا چکابت کنه که همه چیز به لطف خدا اکی بود و اجازه تزریقه واکسن رو هم داد و بردیم و واکسنت رو زدیم......     هورا

پسرم مثلا همین واکسن هم یکی از مراحله زندگیت بود که گفتم.....که شما با صبوری و اقایی پشت سرش گذاشتی .....لبخند

حمایت و محبت واغوشه مامان حدیث و بابا علی هم که همیشه و همیشه واسه اقا پرهام هست.....قربونت بشم گل قشنگم....بغل

اینجا منتظربودیم نوبتت بشه واکسنتو بزنیم ....شما خوابت میومد و تو درمانگاه حسابی نق نق میکردی و داد بیداد میکردی و همه جارو بهم داشتی میریختی بابایی بیرون نگهت داشته بود تا حوصلت سر نره....توی مطب دکتر هم حسابی شیطونی کردی و وسایلای دکترو بهم ریختی وروجکه مامان...مژه

 اینجا هم رسیده بودیم دمه در خونه و شما بعد واکسن از میسر درمانگاهه شاهرخی از چهارراه گلزار تا خونه که مسیریم نیست خوابت برد جیگرم....سایه بونتوزدم کنار تا ازت عکس بگیرم که افتاب اذییت کرد گل مامان......خودم سایه بونتم داداشم .........تامنوداری بابا رو داری غمت نباشه عروسکم

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

عمه حدیث خوشگله
16 مرداد 92 19:38
6 ماهه شدن چراغ خون تون ، پرهام جونی رو تبریک میگم ، ان شاالله همیشه سالم و سرحال باشه

ممنون عمه خانم لطف داری شما
نازنین
16 مرداد 92 23:37
گل پسر خوشگل...

هزار ماشاا.. روز به روز داری ماه تر و نازتر میشیا...




ممممممممممممممممممممممنون نازنین جونی


نازنین جان من بارها خواستم بیام به نیکو سربزنم اما وارد نمیشه .....ادرستون هممونه ؟؟نمیدونم چرا باز نمیکنه
مامان آرینا موفرفری
17 مرداد 92 3:00
عشق خاله 6 ماهگیت مبارک.
مامانی درسا
17 مرداد 92 17:57
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. پیشاپیش عیدتون مبارک
مامان ایلیا
19 مرداد 92 17:27
خوشگل خاله 6 ماهگیت مبارک عزیزدلم


مممممممممنون
مامان پانیذ کوچولو
19 مرداد 92 17:47
سلام عزیز.6ماهگی پسر گلت مبارک...دخمله منم چند روزه که 9 ماهش تموم شده و رفته تو 10 ماهگی...خوشحالم میشم به ما هم سر بزنی www.panizkocholo.niniweblog.com
مامان پندار
20 مرداد 92 11:33
عزیزم 6 ماهگیت مبارک نازنین پسر.....
مامانی بعد از اون 3 ماهه سوم پندار که کامنت گذاشتی10 ماهگیش هم گذاشتم دیدی؟؟


ممنون خاله جون...بله دیدم
پرهام ومامانش
21 مرداد 92 0:35
6 تا به مناسبت 6ماه
امیدورام واکسنتم برات سازگار باشه پرهام جو.نمممممممممممممممممممممممممممممم


ممنون خاله جون
مامان آرینا موفرفری
21 مرداد 92 2:25
فدای نگاهت عزیزدلم

ممممممممممممممنون خاله جونم لطف داری شما
.:حِلما:.
22 مرداد 92 14:45
سلااااااااااااااام آجی جون!
بالاخره مشکلم حل شد
دلم برا شما و پرهام نانازم کلی تنگ شده!!
6 ماهگیش مبارررررررررررررررررررررررک!
سن 6 ماهگی بچه رو خیلی دوست دارم
از طرف من محـــــــکم ببوسینش


ممننننننننننننون حلما جونی دل ماهم اساسی برای شما تنگ شده بود نازی جونم
مامان آرتین
23 مرداد 92 16:46
سلام عزیزم 6 ماهگیت مبارکایشالا تولد 1 سالگیت


مریم مامان ارمیا
27 مرداد 92 3:42
عزیزم 6 ماهگیت مبارک . ایشالله زیر سایه مامان و بابای مهربونت همیشه شاد وسلامت باشی
ღ مونا مامان امیرسام ღ
28 مرداد 92 2:00
6 ماهگیت مبارک عزیزم خداروشکر که این واکسن هم به خوبی و خوشی زده شد
عمه حدیث خوشگله
28 مرداد 92 18:07
مامانی آپم زودی بیا
سارا مامان آرتین
30 مرداد 92 15:00
6 ماهگیت مبارک گل پسر



لطف داری خاله جونم ممنون
مامان بردیا شیطون
31 مرداد 92 14:03
ای جونم

مبارک باشه عزیزم
شما هم کرج هستین
اخه خونه خواهرم نزدیک درمانگاه شاهرخیه
پسر نازتو ببوس مامانی


ممنننننننننننننننون خاله جونم