پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

پرهام برای اولین بار نشست

1392/5/13 15:19
523 بازدید
اشتراک گذاری

اقا پرهام شاهززززززززززززاده ی من گل طنازم سسسسسسسسسلام خوشگلم قلب

امروز شما بدون کمک تونستی بشینی و من سریع دوربینو اوردم تا ازت عکس بگیرم .......تشویقتشویقتشویق

البته مدت زیادی نمیتونی بشینی یا باید تکیت به جایی باشه یا بعد یکی دودقیقه میوفتی....زبان

.اما من تونستم بدون کمک که نشسی ازت عکس بگیرم ..........هوراشما برای اولین بار نشستی وقتی فقط  پنج ماه و بیست ونه روزته.....هوراقلب

قربونت بشم من مامان......ماچ

نمیدونی من وبابا چقده ذوقتو میکنیم وقتی میبینیم داری ذره ذره بزرگ میشی مامان به فددددددددددددددددددددات بشه گل قشنگم.....بغل

 

.: پرهام شاهزاده زیبا روی ما تا این لحظه ، 5 ماه و 29 روز و 6 ساعت و 25 دقیقه و 13 ثانیه سن دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پندار
13 مرداد 92 2:44
مبارکه عزیزم نشستن ات .... آفرین به تو که آقا شدی


ممنون خاله جونی محبت داری شما
مریم مامان ارمیا
13 مرداد 92 17:37
سلام حدیث جون
ممنون به ما سر زدین.
نشستن پرهام جون هم مبارکه
منم لینکتون کردم[


ممنون
سحر(آبجی محمد طاها)
14 مرداد 92 1:33
سلام.آقا پرهام مبارکهههههههههایشالله مامانت عکس وایستادنت رو بذاره.


ممنننننننننننننننننون
مامان مينا
14 مرداد 92 23:17
سلام عزيزم مبارك باشه نشستن ات افرين به تو گل قشنگ


ممنون خاله جونی لطف داری شما
مامانی درسا
15 مرداد 92 3:10
ای جونم ...... مامانش معلومه حسابی دلت غش رفته ...... مبارکه عزیزم مامان خصوصی


مژگان جان بابته همه محبت هات ممنون خانمی
پرهام ومامانش
21 مرداد 92 0:34














سارا مامان آرتین
30 مرداد 92 15:01
نشستنت مبارک عزیز خاله



ممنننننننننننون خاله چونم