پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

هفته ای که گذشت

1392/5/5 2:08
581 بازدید
اشتراک گذاری

پرهام قشنگم گل خوشبوووووووووووووی مامان سلام نازکم ....قلب

الان که دارم برات مطلب مینویسم ساعت یک و سی و شش دقیقه بامداده جمعس یعنی شنبه میشه دیگه 5 مرداد و شما توی خوابه نازی شاهزاده کوچولوم.......خوابمژهچشمک

هفته ای که گذشت مثل همه هفته ها و روزهایی که باتووگذشته زیبا ودل انگیز بودن پسرقشنگم راستش هرروز با تو روز تازه ای یه گل مامان.....بغل

تازگی هاقلق  سوپ خوردن و فرنی خوردن هم اومده دستت و با میل میخوری الحمدلله ....تشویق

نمیدونی چه لذتی میبرم وقتی واست سوپ و حریره بادوم و فرنی  درست میکنم و شما همراه با قطره های مکمل مولتی و اهن میخوری .....عروسکمخوشمزه

داداشم هرروز هم سوپش باید تازه باشه ها گفته باشم ......توی یخچال مونده هم نمیخورده خان زاده.......مشغول تلفن

این یک موضوع که داری از غذای کمکی استقبال میکنی....مژه

دیگه جونم برات بگه دیشب رفته بودیم خونه خاله الهه افطاری و خاله جونه مههههههربونی واسمون خورش فسنجون خوشمزه ای درست کرده بود و دیشب خونه  خاله الهه خوش گذروندیم.....خوشمزهفرشته

دیگه برات بگم پری شب هم  رفته بودیم مولودی امام حسن مجتبی علیه السلام توی حسینیه محل که خیلی خوب بود...شما اونجا پسمل خوبی بودی و بعدشم خوابیدی....با صدای دست و کل کشیدن  هم همش از خواب میپریدی..........ماچماچ

امروزم که دایی مرتضی اومده بود و خونمون و  حسابی با شما بازی کرد........از خود راضی

اینم عکس چند ساعت قبله شاهزاده کوچولو ی من با لپای سوپ خورده....مادر به فدات بشه.......قلبقلبقلبقلب

 

 

 

 

پرهام شاهزاده زیبا روی ما تا این لحظه ، 5 ماه و 21 روز و 14 ساعت و 12 دقیقه و 41 ثانیه سن دارد 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان عبدالرحمن واویس
5 مرداد 92 5:46
سلام دوست خوبم فقط تاامروز ونهایتا تافرداصب وقت دارین جزموردنظرروتموم کنید لطفا بعدازتموم کردن خبربدیدتاثبتشون کنم وفرداعصرختم دومین دورراهم تموم کنیم منتطرتون هستم
.:حِلما:.
5 مرداد 92 13:49
از سوپ و حریره بادوم گرفته تا فسنجون آبجی الهه،
همه نوش جون پرهام جون مااااا!




باززززززززم ممنون حلما جونی....جای شما خالی بود خوشگلم
.:حِلما:.
5 مرداد 92 13:51
پرهام هر چی بزرگتر میشه بیشتر شبیه آقا علی میشه !
خدا حفظش کنه.من تازه به این شباهت یقین پیدا کردم
شبیه هر کی که بشه،بازم خوشگله


ممنونم عزیزم نظر لطفته
شیما مامان شاهین کوچولو
6 مرداد 92 0:36
ای جوونم چه نازه این پرهام جیگر از شاهین من 2 روز کوچیکتره مامان پرهام با تبادل لینک موافقی؟؟؟
مامان آرینا موفرفری
6 مرداد 92 3:10
نوش جونت عزیزم.


ممننننننون خاله جونم
مامان آرتین
6 مرداد 92 11:43
آفرین به گل پسر که غذاشو خوب میخوره بخور نوش جونت عزیز خاله[hr


مممننننننننننون خاله جونم