پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

قشنگترین ملودی دنیا....

1392/5/13 15:23
1,367 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااام پرهام خودم ...عسل خودم قند عسل ناناز پسر 

جونم برات بگه این داداشیه ما خیلی شیطون شده همش میگه بازی بکنم شادی بکنم اینور بپرم اونور بپرم......

میدونی چیه این صدای خنده های تو قشنگترین ملودیه عاللللللمه مگه نه مامان؟.......همه نداشته هام با این خنده هات یادم میرم بخدا ......تو قشنگترین هدیه خدا برام بودی......همه دنیا تو یه دستمه و تو ,تو دست دیگم.......من تورو میخوام........بخند تا دنیا به روم بخنده مامان.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سودابه
26 تیر 92 3:43
سلام میوه دلم محمد متین تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اما من از همراهم به بقیه نی نی ها رای داده بودملطفا به نوه گلم محمد متین رای بدید.
قبلا از رای شما متشکرم
لطفا کد683 را به شماره 20008080200 ارسال کنید .
به خونه وب من و نوه هام تشریف بیارین خوشحال می شیم.قدم رنجه بفرمائین



مامان آرتین
26 تیر 92 10:42
سلام خیلی ممنون که به ما سر زدین منم با افتخار شما رو لینک کردم


ممنننننننننننننون
مامان مينا
26 تیر 92 13:08
نازززززززززززززززززى عزيزم خدا حفظش كنه ممنون كه به ما سر زديد منم با افتخار لينكتون ميكنم

ممنننننننننون
مامان آرینا مو فرفری
27 تیر 92 5:25
یه عالمه بوس برای قشنگترین ملودی دنیا
سودابه
27 تیر 92 11:59
منم شما رو لینک کردم که بتونم بهتون سر بزنم
.:حِلما:.
28 تیر 92 5:00
تصویرش که اینقد قشنگ و دل نشینه،
معلومه که صدا و ملودیش هم به همین نازیه..
خوشگل خالــــــــــــــــــــه..
مثل مامان حدیث خوش خنده ای قربونت برم


شرمنده میکنی حلما جونم مرررررررررررررررسی قربونت برم من
سارا مامان آرتین
4 مرداد 92 1:15
قشنگ ترین ملودی دنیااااااااااااااااااااااااا بوووووووووووووووووس



ممممممممنننننننننننون خاله چون بوس واسه ارتین ناناسی