پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

استخر بادی پرهام جججججججججججججون

1392/5/13 15:20
677 بازدید
اشتراک گذاری

جونم برات بگه پررررهام قشنگم گل خوشبوی مامان و بابا عروسک نازم .......امروز بابا علی استخر بادیتو باد کرد و گذاشت توی اتاقتت.............

شما رو گذاشتم داخلش تا بازی بازی چننننننی

 

اسباب بازی هاتو اوردم گذاشتم جلوت قند عسسلقلبقلبقلب

شما هم دست و پا زدی که بیای بیرون وررررررررررررررررررررررررروجک مامان 

دوباره گذاشتمت توشو و بعد کلی بازی بازی دیگه تلوزیون رو تماشا میکردی عزززززیزززززدلم گل همیشه بهااااااااااارمممممممممم

البته اینو بگم گل من زیاد نمیذارم شما  تی وی تماشا کنی  چون  تو  سن شما تماشای تی وی  از نظر روانشناسی جالب نیست داداشیه من.......ارتباط تصویری و کلامی باید دو طرفه باشه تو سن شما...........

گل هممممممممممممیشششششششه بهههههههارمامان و بابا

                                     دوستت دارم پرهام خودم

                         برات بهترین ها رو میخوام  شاهزاده کوچولوی من 



 میدونی چیه پرهام من فرشته نیکو صفت من شما یه فرشته پاک سرشت و مهربون بدون ذره ای بدی و کاستی از طرف خدایی ............یه هدیه از طرف خدا............ذره ذره داری توی اغوشه مامان  و بابا پرورش پیدا میکنی ..........

من و بابا برات مادری و پدری میکنیم ..........مامان شبا با شما میخوابه صبح ها با شما بلند میشه هر لحظه و هر لحظه حواسش به شماست به شما شیر میده برات زود به زود لباساتو عوض میکنه باهات بازی میکنه حمومت میکنه مراقب ساعت  داروهاته  اگه داشته  باشی و قطره مولتی ویتامین  و قطره اهنه و و.........میخوابونتت ....برات لالایی میخونه ...........خلاصه تا اونجایی که خودت بطلبی و با چشمای نازت بگی چی میخوای همه جوره من و بابا علی حواسمون بهت هست گل قشنگم ....وووووووووووووولی .......گل خوشبوی من مامان همش دنبال اینه که شما توی چه مسیری هدایت بشی .....چه اموزش ها و چه برخوردها و روابط  صحیجی رو میطلبی ......استعداد ها و توانایی هات چیه ...........دوست دارم پرهام من پسرک بلند بالای من انسان مفید با اعتماد به نفس با عزت نفس و وووووووووووو موفقی بشه ............ان شاالله که زیر سایه امام زمان باشی پسر قشنگم ..........اینو بدون تو هر لحظه و هر کجای جهان که باشی دستت تو دستای مامانه ......اغوشه مامان و بابا همیشه و همیشه تا دنیا دنیاست گرمه و بازززززززززز...............اینو بدون مامان و بابا از ذره ای تلاش برا ی خوشتخت بودن شما دریغ نمیکنن یکی یک دونه ی من.............پرهام مننننننننننننننننننی تو ....................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

.:حِلما:.
23 تیر 92 23:18
وای خدااااااااااااا!

چقد خوشگل به قول خودتون TVنگاه میکنه..

اگه پیشم بود یه دور کامل میچچچچچچلوندمش

ایشالا زیر سایه ی آقا محفوظ باشه..




ممنون حلما جونی .....شما اینقد طبعت لطیفه که به همه بجه ها محبت میکنی قربونت برم


.:حِلما:.
23 تیر 92 23:19
بابت همه محبتات نسبت به وبلاگ جدیدم خیلی خیلی خیلی خیلی ..... ممنون!
ایشالا جبران کنم آجی مهربونم..


فدات بشم حلما جونه مهربونم......ممنون....لطف چیه خانم خانما من میام تو وبلاگ شما انرژی میگبرم ......ریلکس میشم .....حتی ......حتتتتتتتتتتی ارامش میگیرم
متین من
24 تیر 92 1:43


مبارکه استخر بادیت عزیزم
حدیث جان چه زیبا و ساده نوشتی آفرین
پرهام جون ببین مامان وبابا چقدر دوست دارن


ممنون خاله ججججججججججججججججججونم ......لطف کردی که به ماسرزدی.....متینی یه عالمه بببببببببوس
مامان آرینا مو فرفری
24 تیر 92 5:43
چه استخر بادی شما خوشگله منم بازی
مبارک باشه..
مامانی حال پرهام جون خوبه ؟؟؟

سلام خاله جونی .....ممنون خوبه بله الحمدالله ممنون از لطفت خاله جون ارینا جونمو ببوسسسسسسس
پرهام ومامانش
24 تیر 92 15:54
مبارکت باشه پرهام جونم
ان شاالله همونی میشه که میخایین مامانی


ممنون از دعای قشنگت خاله جججججججججونی
سارا مامان آرتین
25 تیر 92 15:05
هزار ماشالا
چه استخر بادی خوشکلی


ممنون خاله جونم .....خاله جونی ارتین داداشی رو بیار باهم بازی چنیم دیجه
عمه حدیث خوشگله
29 تیر 92 18:45
قربونش بشه خاله... چقده با این استخر بادیه خوشحالی میکنی
دستت بابایی اش درد نکنه .



نظر لطفتونه عممه جونی