پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

یکی یک دونه خونه ما پنج ماهه شد......

1392/6/2 20:24
978 بازدید
اشتراک گذاری

با سلللللللللللللام..........امروز 14 تیر 92 ساعت 10/55 صبح پرهام قند عسلم شاهزاده زیبا روی خونه ما یکی یک دونه درردونه خونه ما عرررررررررررررروسک جونمون پنج ماهش تموم شد

جیگرطلام پرررررررررررررررررررررررررررررررهام

                                                               

 

           

از قضا امروز تولد 27 سالگی مامان حدیث هم بود .دیشب خاله الهه و امین و ارمان و عمو مهدی  اومدن خونمون و برای ماماان حدیث هم کیکی زحمت کشیده بودن خریده بودن و برای مامانی جشن گرفتند

اینم عکسش

 

 

من تا میخواستم شمع ها رو فوت کنم آرمان خوشگل خاله زودی میومد و فوت میکردخندهقهقهه

بابا علی زحمت کشید و برای مامان حدیث یک دوربین دیجیتال کنون بسیییییییییییار عالی و با کیفیت و خیلی قشنگ خریده برای تولدم.تا دیگه همش با دوربین از ججججججججججوجه طلامون عکسای با کیفیت بگیرم .........دستششششششش درد نکنه....هوراهوراهورا

عکسای پرهام ناناسسسسسی تو روز پنج ماهگیییییش

 

 

 

 

این شاهزاده کوچولوی ما دستاشو که میخوره و وسایلاشو هیج تازگی ها به لباساشم رحم نمیکنهلبخند

امروز عصر با پرهام ناناسی با کالاسکه  رفتیم بیرون و  کلی با هم گشتیم و من براش به مناسبت پنجمین ماهگردش کادو خریدم.بلوز شلوار و یه شرتک و یه لیوان که باهاش اب بخوره.مبارکت باشه مامانی .........

البته بگم که توی این عکس اقا پرهام میخواست بخوابه چون کالسکه وایساد چشاشو بازکرد.بچم چشمای نازش بازه اما مغزش خوابه نانازم

اینجا هم دردونم داره تمرین میکنه که با لیوانی که مامان براش خریده آب بنوشه داداشمممممممممم....شیشه که اصلا به هیچ عنوان نگرفت و هر مارک و هر سرشیشه ای رو براش خریدم نگرفت اصلا دوست نداشت .نه شیشه نه شیر خشک....با چشمای نازش همیشه بهم میگفت :

مامان حدیث نه شیر خشک نه شیشه شیرمامان هممممممممممیشه...

مادر به فدات بشه پرهاهمم یکی یه دونم دردونم قند عسلم ان شاالله صد و بیست ساله بشششششششششششی ننه قششششششششنگمی

دوستت دارم عاشقتم پرهام خودم.ممنونم پسرک ممه روی من که به دنیا اومدی و منو با حس ناب مادری اشششنا کردی ......ممنونم که به زندگیم رنگ و بوی زندگی دادی ...ممنونم که شدی  پسرمن و به من فرصت دادی تا بشمم مادر تو............تا دنیا دنییییییییاستتتتتتتتتتتتتتتتتتت هر چی که بشه حتی اگه این دنیا هم تموم بشه پرهام پسرمنه و من مامان پرهامممممممم.........

 

دوسسسسسسسسسسسست دارم زیاد........

.: پرهام تا این لحظه ، 5 ماه و 0 روز و 13 ساعت و 37 دقیقه و 14 ثانیه سن دارد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرینا مو فرفری
15 تیر 92 2:26
عزیزم 5 ماهگیت مبارک.


مررررررسی خاله.......اخ جونی تولد ارینا جونمم داره میاااااااااااد
مامان آرینا مو فرفری
15 تیر 92 2:27
حدیث جون تولدت هزاران بار مبارک.


مممممممممممممممممنون.تولد ارینا جونمم که نزدیککککه خوشگل خاله
عمه حدیث خوشگله
15 تیر 92 13:05
پرهام جونم 5 ماهه شدنت مباااااااااااارک عزیزم
مامان حدیث، تولد شما هم مبارک باشه ان شاالله که در کنار گل پسرتون روزهای خوبی داشته باشین


ممممممممنون عمه جووووووووووونم .مرسی لطف داری شما
.:حِلما:.
16 تیر 92 13:06
مبارکــــــــــــــــــــــــه!
ایشالا سالهای سال در کنار هم زنده باشین..
*از دست آرمان کوچولو با این شیطنت هاش*


شیطنت که چه عرض کنم اتتتتتتتتتتتیش میسوزونه ارمان قند عسلم
سارا مامان آرتین
16 تیر 92 16:02
5 ماهگیت مبارک خوشکل خالهههههههههه

ممننننننننننننننننون خاله جونم
عمه حدیث خوشگله
18 تیر 92 23:25
بار خدایا وسوسه های نفس نگذاشت، جانم در نهر رجب تطهیر شود از در آویختگان درخت طوبای شعبان هم که نبودم ترحم فرما و در دریای رحمت رمضانت مستقرم نما ... التماس دعا
مامان عبدالرحمن واویس
19 تیر 92 13:54
سلام دوست خوبم تووبلاگمون ختم بزرگ به مناسبت این ماه برگزارکردیم خوشحال میشم شماهم یک جزانتخاب منیدتا دراین ختم بزرگ وثوابش شریک بشین اگه جوابتون مثبته پس به وبلاگم بیایدتا جزموردنظروبه نامتون ثبت کنم منتظرتونم
♥متین من♥
19 تیر 92 15:37
5 ماهگردت مبارک عزیزم
تولد مامان حدیث هم مبارک منم تیر ماهی هستم
هدیه ها هم مبارک ایشالا 120 ساله بشی در کنار پرهام جون و همسرت
ممننننننننننننننون دوست خوبم.شمالطف دارین .متین ناناسی رو ببوس خاله جون.بازم ممنننننننننننون
مامان عبدالرحمن واویس
20 تیر 92 4:54
سلام عزیزم ممنون ازاینکه اومدی خانومی دوراول جزهاش تموم شده اگه اشکالی نداره اسمتونوواسه دوردوم که یازدهم ماه مبارک شروع میشه برایجزء2ثبت میکنم اگرموافقید لطفا خبرشوبهم بدین تااسمتونوثبت کنم
سحر(آبجی محمد طاها)
21 تیر 92 21:27
سلام آقا پرهام 5 ماهگیت مبارک.ایشالله 100000 سال پیش مامان و بابات بمونیپیش ما هم بیا.بای بای







ممنننننننننننننننننننون خاله جون چشم حتما گلم