پرهام شاهزاده زیبا روی ماپرهام شاهزاده زیبا روی ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

پرهام گل مامان و باباش

خواب ظهر پرهام ناناسسسسسی

1392/5/13 15:18
565 بازدید
اشتراک گذاری

این اقا پرهام ما بعضی وقتا موقع خواب ظهر که میشه خوابش میییییییادا خیلیم خوابش میاد اما از شدت شیطونی و بازیگوشی نمیخواد بخوابهه اقااااااااااniniweblog.com

دراینججججور مواقع باید دست و پاهاشو بپیچم به پتتتتتتو تا دیگه نتونه حرکت ککنه و بخوابه شاهزاده کوچولوووووووووووniniweblog.com

لالایییییی میخونم

روتو مییپوشونم

بی ترس و اظطراب

با من بری به خواب 

لالالالا           لالالالالا 

 

ااخه پسسسسرک نازشییییییییییرینتر از عسسسسسسسسسسسلم چشمات مسته خوابه مادر بخخخخخخخخخخخواب نانازم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

.:حِلما:.
10 تیر 92 18:24
گل پسر شیطنت و بازیگوشی داره از چشاش میریزه...











هه هه هه هه هه ..................میبینی توروخدا حلما جونننننننننننننم
♥متین من♥
13 تیر 92 1:42
عزیزم مامانی دور پتو میذارتت تا بخوابی ای بازیگوش عزیزمی


مرسی خاله جون به ما سرزدی.یه عالمه بوس واسه متین نانازززززززززززی
نازنین
15 تیر 92 10:40
مرسی که آدرستون رو گذاشتید.
منم با اجازه لینکتون کردم.
و از آشنایی باهاتون خوشحال شدم.
اینم دوتا بو از طرف من و نیکو واسه آقا پرهام خوشگل.


خواهشش دارم نازنیین جان....پرهامم نیکو رو خیلی دوست داره از طرف من ماچش کن عزیز دلمو